۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۹

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار جامعه و پناهگاهی امن برای شهروندان است

نیروی انتظامی مظهر اقتدار جامعه و پناهگاهی امن برای شهروندان است

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار جامعه و پناهگاهی امن برای شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بهمن ریحانی در دیدار با فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز به جزیره امن خاورمیانه تبدیل شده است و با توجه به همه دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان توانسته سربلند از گذرگاه‌های مختلف خارج شود.

وی افزود: در راستای حفظ امنیت نقش سبزپوشان و سروقامتان نیروی انتظامی در ایجاد امنیتی پایدار بی بدیل و بسیار پررنگ است و امروز کسی نیست که از اهمیت حضور پلیس بی خبر باشد و مأموران انتظامی را ملجا و پناهگاه خود نداند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز به یکی از مظاهر اقتدار جامعه و به پناهگاهی امن برای همه مردم کشور تبدیل شده است و همین اقتدار و صلابت نیروهای انتظامی باعث شده تا تیر دشمنان در ایجاد ناامنی و بی انضباطی به سنگ بخورد.

ریحانی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی از مقبولیت بسیار خوبی در میان مردم برخوردار است، گفت: نیروی‌های خدوم پلیس شبانه روز در کنار مردم حضور دارند و برای امنیت و رفاه آنان تلاش می‌کنند و مردم قدرشناس ما نیز به خوبی این تلاش‌ها را می‌بینند و به آن آگاه هستند.

وی بیان کرد: اشرافیت نیروهای خدوم و ولایی پلیس امروز بر رفتار مجرمان باعث شده تا آنها از کمترین امنیت برخوردار نباشد و به خوبی می‌دانند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

گفتنی است؛، در این دیدار با اهدای لوح و هدیه از فرمانده و مدیران انتظامی استان کرمانشاه تقدیر شد.

کد خبر 5325075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha